Постановки проблеми
Проблема: Підвищення
цифрової грамотності педагогічних працівників та розвитку цифрових навичок педагогів
Завдання:
1.
Організувати професійне залучення – використовувати цифрові технології для спілкування,
співпраці та професійного розвитку.
2.
Опанувати цифрові ресурси – шукати, створювати та обмінюватися цифровими
ресурсами.
3.
Здійснити викладання й навчання – управляти та організовувати робочий і навчальний
процес за допомогою цифрових технологій.
4.
Здійснити оцінювання – використовувати цифрові технології та стратегії для оцінювання учнів.
Мета:
· Ознайомлення вчителів з програмними середовищами
для організації освітнього процесу;
· Сприяння ефективному та різноманітному
використанню платформи освітніх платформ у освітньому процесі;
· Використання інформаційно-комунікаційних
технологій, електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності сучасного
педагога;
· Формування бачення перспектив розвитку власного
навчального закладу через впровадження ІКТ інновацій.
Очікуванння результату:
1. Оволодіння та удосконалення педагогами навиків роботи з сервісами Google +,
“Єдина школа” , хмарними технологіями як результат підвищення якості освітнього
процесу.
2. Оволодіння навичками використання інтерактивних WEB сервісів для навчання.
Члени динамічної групи:
Педагоги закладу освіти
Комментарии
Отправить комментарий