Постановки проблеми

 

Проблема: Підвищення цифрової грамотності педагогічних працівників та розвитку цифрових навичок педагогів

  

Завдання:


1.    Організувати професійне залучення – використовувати цифрові технології для спілкування, співпраці та професійного розвитку.

2.    Опанувати цифрові ресурси – шукати, створювати та обмінюватися цифровими ресурсами.

3.    Здійснити викладання й навчання – управляти та організовувати робочий і навчальний процес за допомогою цифрових технологій.

4.    Здійснити оцінювання – використовувати цифрові технології та стратегії для оцінювання учнів.

 

Мета:

·        Ознайомлення вчителів з програмними середовищами для організації освітнього процесу;

·        Сприяння ефективному та різноманітному використанню платформи освітніх платформ у освітньому процесі;

·        Використання інформаційно-комунікаційних технологій, електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності сучасного педагога;

·        Формування бачення перспектив розвитку власного навчального закладу через впровадження ІКТ інновацій.

 

Очікуванння результату:
1. Оволодіння та удосконалення педагогами навиків роботи з сервісами Google +, “Єдина школа” , хмарними технологіями як результат підвищення якості освітнього процесу.
2. Оволодіння навичками використання інтерактивних WEB сервісів для навчання.

 

Члени динамічної групи: Педагоги закладу освіти

Комментарии